AnasayfaKapıSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sitede Aktif Olmak

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Shadowsong
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 299
Nerden : soul society
İş/Hobiler : shinigami
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Sitede Aktif Olmak   Cuma Ekim 10, 2008 7:05 pm

Arkadaşlar Sitemiz Daha Henüz Genç Bir Site Olmasına Karşın Çok İlgi Gören Bir Site Ve Bunun İçin Hepinize Teşekkür Ediyorum Ama Bir İsteğim Olucak Sizden Bildiğiniz Gibi Bleach'Te Fillerlar'In Da Bitmesiyle Beraber Hikayemize Kaldığımız Yerden Devam Edicez(Yani 7.Sezona Kaldığımız Yerden Devam Edicez Tabi 9.Sezon Da Başlicak Bu Devam)Bu Yüzden Sitede Daha Aktif Olmanızı Bölümler Üzerine Tartışmanızı ve Sürekli Mantıklı ve Eğlenceli Konular Açmanızı Beklicem Siteden Biz Sorumluyuz Ama Siz Olmadan Da Bu Güzel Site Olmicağı İçin Ve Sizde Bleach Fan Tr'Nin Önemli Birer Üyeleri Bu Güzel Sitenin Önemli Birer Parçaları Olarak Lütfen Bu İsteklerimi Uygulayın.

İsteklerimin Sonucunda Hepimiz Daha Çok Bilgilenicez,Eğlenicez Ve Tartışıcaz.Bu İsteği Kendim İçin Değil Sitemiz İçin İstiyorum,Ve Lütfen Türkçemizi Düzgün Yazmaya Ve Kullanmaya Özen Gösterirsek Çok Daha İyi Olur.Umarım Bu İstekler Uygulanır Ve Sitemiz Çok Daha İyi Yerlere Gelir Gerçi Bunun İçin Hepimiz Çalışırsak Neden Olmasın ? Smile

_________________




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Bizarro
10. Takım Shinigami Üyesi
10. Takım Shinigami Üyesi
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 513
Yaş : 28
Nerden : Soul society
İş/Hobiler : Shinigami
Kayıt tarihi : 09/06/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   C.tesi Ekim 11, 2008 1:59 am

Valla bizde bunun için ugrasıyoruz elimizden geleni yapıyoruz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aeze
13. Division Kaptanı
13. Division Kaptanı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 804
Yaş : 24
Nerden : from hell
İş/Hobiler : graveworm,bleach
Lakap : heredot
Kayıt tarihi : 08/09/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   Paz Ekim 12, 2008 3:07 am

ben bleach izleyen arkadaşlarımı da davet ederim Very Happy

_________________
13. Division Kaptanı Neia Shansu


Zanjutsu:40
Hakuda:0
Houhou:40
Reiatsu:40
Kidou:20
Ruh Puanı:252114 Level:28
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aeze
13. Division Kaptanı
13. Division Kaptanı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 804
Yaş : 24
Nerden : from hell
İş/Hobiler : graveworm,bleach
Lakap : heredot
Kayıt tarihi : 08/09/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   Paz Ekim 12, 2008 4:45 am

bence o kadar özen göstermey gerek yok


yanlış anlamaıyn

souçta günlük konuşma şeklinde konuşuyoruz Very Happy

_________________
13. Division Kaptanı Neia Shansu


Zanjutsu:40
Hakuda:0
Houhou:40
Reiatsu:40
Kidou:20
Ruh Puanı:252114 Level:28
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Shadowsong
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 299
Nerden : soul society
İş/Hobiler : shinigami
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   Paz Ekim 12, 2008 8:11 am

Ya yeni kurallar gelirse orda bu madde de olucaktır yani şimdide alışın demek istedim ayrıca souçta yazıcağımıza oraya bir n getirsen yani yanlış anlama senide etkilemiş olabilir bu konuşma sistemi ama zaten sonuçta nın 5 harfini yazıyosun 6.yı yazmıyosun mesela çok saçma geliyo o zaman Very Happy ama ilk olarak üye sayımızı yükseltmeye çalışalım arkadaşlar önemli bu çünkü sitemizin büyümeye ihtiyacı var.

_________________






En son Shadowsong tarafından Paz Ekim 12, 2008 12:01 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aeze
13. Division Kaptanı
13. Division Kaptanı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 804
Yaş : 24
Nerden : from hell
İş/Hobiler : graveworm,bleach
Lakap : heredot
Kayıt tarihi : 08/09/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   Paz Ekim 12, 2008 10:52 am

bak o yanlışlıkla oldu işte Very Happy


ben elimden geldiğince çalışçam Very Happy

_________________
13. Division Kaptanı Neia Shansu


Zanjutsu:40
Hakuda:0
Houhou:40
Reiatsu:40
Kidou:20
Ruh Puanı:252114 Level:28
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Artemis
Developer
Developer
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 391
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : AOC
Kayıt tarihi : 01/05/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   Paz Ekim 12, 2008 11:09 am

Yani biz TDK değiliz zaten sizden istediğimiz çalışçam yerine çalışacağım yazmanız değil.

grdm evt spr-------> Şunlar olmasın yeter Very Happy

_________________
3. Division Kaptanı Awizaka Zanpak
Zanjutsu:60 Houhou:13 Reiatsu:30 Kidou:27
Level 26 Ruh Puanı: 233.146

İmzasına Shinigami ismi, statları ve toplam ruh puanını yazmayana bankai açarım!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bleachfantr.aforumfree.com
aeze
13. Division Kaptanı
13. Division Kaptanı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 804
Yaş : 24
Nerden : from hell
İş/Hobiler : graveworm,bleach
Lakap : heredot
Kayıt tarihi : 08/09/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   Paz Ekim 12, 2008 11:17 am

he onu yapmam çok büyük ihtimal Very Happy



artemis ichimaru güzeldi Very Happy

_________________
13. Division Kaptanı Neia Shansu


Zanjutsu:40
Hakuda:0
Houhou:40
Reiatsu:40
Kidou:20
Ruh Puanı:252114 Level:28
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
digigirl
13.Division Teğmeni
13.Division Teğmeni
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 729
Yaş : 23
Nerden : soul society
İş/Hobiler : bleach
Kayıt tarihi : 27/07/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   Salı Ekim 14, 2008 11:49 am

her zaman daha dikkatli Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aeze
13. Division Kaptanı
13. Division Kaptanı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 804
Yaş : 24
Nerden : from hell
İş/Hobiler : graveworm,bleach
Lakap : heredot
Kayıt tarihi : 08/09/08

MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   Salı Ekim 14, 2008 2:49 pm

digigirl demiş ki:
her zaman daha dikkatli Very Happy


anlamadım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Sitede Aktif Olmak   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sitede Aktif Olmak
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» DÜNYAYA YENİDEN GELSEYDİNİZ KİM OLMAK İSTERDİNİZ
» Aktif Olmayan Site Almak!!!!! ACİL
» Lütfen yardım ... Katagariler sitede gözükmüo
» Kullanıcı Aktif Etmek
» Yeni kullanıcı kayıtları otomatik aktif olmuyo ?? Lütfen çok lazım

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
BleachFan Tr :: Genel :: Öneri,İstek ve Şikayet-
Buraya geçin: