AnasayfaKapıSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 6.Division

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2
YazarMesaj
SlayerKnight
13. Division 3. Koltuk
13. Division 3. Koltuk
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 609
Yaş : 29
Nerden : zile
İş/Hobiler : iş çizgi film izlemek,hobi ders çalışmamak
Kayıt tarihi : 02/06/08

MesajKonu: Geri: 6.Division   Cuma Ekim 31, 2008 12:28 pm

o bana pek inandırıcı gelmiyo.7 nin kendi uydurduu bişey bence Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aeze
13. Division Kaptanı
13. Division Kaptanı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 804
Yaş : 25
Nerden : from hell
İş/Hobiler : graveworm,bleach
Lakap : heredot
Kayıt tarihi : 08/09/08

MesajKonu: Geri: 6.Division   Cuma Ekim 31, 2008 12:34 pm

7 nin salınmış halini görmedim ama grimjow panter yani o da en hızlı olabilir


ama byakuya da yavaş deil ki be kardeşim Very Happy

_________________
13. Division Kaptanı Neia Shansu


Zanjutsu:40
Hakuda:0
Houhou:40
Reiatsu:40
Kidou:20
Ruh Puanı:252114 Level:28
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
SlayerKnight
13. Division 3. Koltuk
13. Division 3. Koltuk
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 609
Yaş : 29
Nerden : zile
İş/Hobiler : iş çizgi film izlemek,hobi ders çalışmamak
Kayıt tarihi : 02/06/08

MesajKonu: Geri: 6.Division   Cuma Ekim 31, 2008 12:36 pm

Byakuya hızlı ona lafım yok Very Happy ama hatırlatırım bu 7 ve byakuya 5 6 tane kopya yapıyom diye artisleniyolar çok hızlıyım diyolar.İchigo byakuyayla savaşında 100 lerce kopyasını birden çıkardı ve burdan rahatça hız farkını görebilirsin.Grimjowda ichigo gibiyse Very Happy artık istediği kadar hızlı olsun o 7 ve byakuya bişey farketmez
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aeze
13. Division Kaptanı
13. Division Kaptanı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 804
Yaş : 25
Nerden : from hell
İş/Hobiler : graveworm,bleach
Lakap : heredot
Kayıt tarihi : 08/09/08

MesajKonu: Geri: 6.Division   Cuma Ekim 31, 2008 12:40 pm

yok bence ichigonun byakuya savaşındaki hali grimjow savaşındaki halinden daha güçlü Very Happy

grimjow byakuyayı şaşırtçak kadar hızlı değildir sanıyorum Very Happy

_________________
13. Division Kaptanı Neia Shansu


Zanjutsu:40
Hakuda:0
Houhou:40
Reiatsu:40
Kidou:20
Ruh Puanı:252114 Level:28
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
SlayerKnight
13. Division 3. Koltuk
13. Division 3. Koltuk
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 609
Yaş : 29
Nerden : zile
İş/Hobiler : iş çizgi film izlemek,hobi ders çalışmamak
Kayıt tarihi : 02/06/08

MesajKonu: Geri: 6.Division   Cuma Ekim 31, 2008 5:00 pm

evet byakuyanın orda daha güçlü ichigo nedenini de üstte bi yerlerde söledim hatırlamıyom yerini xD grimmjowa karşı savaşırken içindeki hollowun çıkmasından korktuu için tam gücüyle savaşamıyodu.Sonraki grimmjow la savaşında ise(grimjow tek kollu iken) ichigo aniden maskesi kırılınca bunun etkisiyle şoke oluyo ve savaştan umudunu kesiyo gibi sanki.Pes ediyo gibi bişey oluyo.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
aeze
13. Division Kaptanı
13. Division Kaptanı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 804
Yaş : 25
Nerden : from hell
İş/Hobiler : graveworm,bleach
Lakap : heredot
Kayıt tarihi : 08/09/08

MesajKonu: Geri: 6.Division   C.tesi Kas. 01, 2008 3:40 am

ichigo her bakai açısında byakuya savaşındaki gibi olsa keşke Very Happy biraz görsel şölen görsek Very Happy

_________________
13. Division Kaptanı Neia Shansu


Zanjutsu:40
Hakuda:0
Houhou:40
Reiatsu:40
Kidou:20
Ruh Puanı:252114 Level:28
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
syetrs



Erkek
Mesaj Sayısı : 1
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : okul,spor
Kayıt tarihi : 03/05/09

MesajKonu: Geri: 6.Division   Paz Mayıs 03, 2009 3:38 am

Byakuyacan çok artistik bi kişilik Byakuyab

Zaraki abimiz onu döver: Zaraki Zaraki
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
digigirl
13.Division Teğmeni
13.Division Teğmeni
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 729
Yaş : 25
Nerden : soul society
İş/Hobiler : bleach
Kayıt tarihi : 27/07/08

MesajKonu: Geri: 6.Division   Cuma Haz. 05, 2009 12:35 pm

sanmam ama kapışmalarını gormak isterim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
6.Division
Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
BleachFan Tr :: Divisionlar :: 6.Division-
Buraya geçin: